איבדתם מידע חשוב? מה אפשר לעשות כדי לשחזר אותו?

תוכן עניינים

אובדן נתונים הוא בעיה נפוצה שאנשים רבים מתמודדים איתה. עם זאת, ישנן דרכים לשחזר נתונים וקבצים שאבדו.

המעבדה לשחזור מידע נוצרה על ידי אוניברסיטת אורבינו באיטליה. הוא קיים כ-20 שנה ומתמחה בשחזור נתונים מכוננים קשיחים, כונני הבזק, כרטיסי SD ומכשירים אחרים. הם עזרו ליותר מ-10,000 אנשים לשחזר את הנתונים שלהם מאז הקמתו.

המעבדה לשחזור מידע היא מעבדה המתמחה בשחזור מידע, פורנזיה דיגיטלית ו-eDiscovery. יש להם את המתקנים לשחזר נתונים מכל סוגי התקני האחסון, כולל כוננים קשיחים, כרטיסי SD וכונני USB.

מעבדת שחזור מידע סייעה לאנשים לשחזר מידע חשוב שאיבדו או שכחו ממנו. הם הצליחו לעזור לאנשים שאיבדו את זיכרונותיהם עקב פציעות מוח או דמנציה, כמו גם לאלה שמחקו בטעות את הקבצים שלהם.

המעבדה לשחזור מידע סייעה לחברות בתעשיות שונות עם צרכי שחזור המידע שלהן. הם הצליחו לשחזר מידע על לקוחות וקניין רוחני אחר עבור חברות כמו מיקרוסופט וגוגל.

שחזור מידע הוא תהליך של שחזור נתונים שאבדו מהתקן אחסון. ניתן לשחזר את הנתונים באמצעות תוכנה, חומרה או קושחה. חיוני לנקוט בפעולה בהקדם האפשרי מכיוון שככל שתחכה יותר כך יהיה קשה יותר לשחזר את הקבצים שלך.

דרך אחת לשחזר נתונים שאבדו היא באמצעות תוכנה מיוחדת שיכולה לסרוק קבצים ותיקיות שנמחקו בכונן הקשיח ולאחר מכן לשחזר אותם. דרך נוספת היא שימוש במארז חיצוני של כונן קשיח עם קורא דיסקים אופטי שיכול לקרוא את הנתונים מהכונן הקשיח הישן שלך ולאחר מכן להעביר אותם אל החדש שלך שם הם יהיו בטוחים.

האם אפשר לשחזר מידע מכל דיסק קשיח?

ניתן לשחזר נתונים מכל דיסק קשיח. למעבדות שחזור נתונים יש את הכלים והמומחיות הדרושים כדי לעזור לך להחזיר את הנתונים שלך.

מהי מעבדת שחזור נתונים?

מעבדת לשחזור מידע היא חברה המתמחה בשחזור נתונים שאבדו ובלתי נגישים מאמצעי אחסון שונים. הם משתמשים בחומרה, תוכנה וטכניקות שונות כדי לחלץ את המידע מהמדיה הפגומה. ניתן למצוא מעבדות אלו באופן מקוון או לא מקוון בחלקים שונים של העולם, בהתאם להתמחותן.

כמה עולה לשחזר מידע מדיסק קשיח?

עלות שחזור הנתונים תלויה בסוג הכונן הקשיח, מידת הנזק ורמת השירות הרצויה.

שחזור נתונים פשוט מדיסק קשיח יכול לעלות עד $2,000. אחד מסובך יותר עם נזק משמעותי יכול לעלות עד $3,000-$5,000. המחיר נקבע גם לפי כמה מהר אתה צריך את זה – אם אתה ממהר ואתה צריך לעשות את זה בהקדם האפשרי אז צפה לשלם יותר עבור זה.

האם אפשר לשחזר כונן SSD?

המעבדה לשחזור מידע היא חברה המתמחה בשחזור מידע. הם הצליחו לשחזר נתונים מכוננים קשיחים, שרתים, SSDs וכל מכשיר אחר עם יחידת אחסון.

מעבדת שחזור מידע נמצאת בעסק כבר למעלה מ-10 שנים והם עזרו לאלפי לקוחות לשחזר את הנתונים שלהם. הם מתמחים בכל סוג של התקן אחסון שבו אתה עשוי להשתמש כדי לאחסן את המידע שלך – מכוננים קשיחים ועד כונני SSD.

מאמרים שעשוים לענייך אותך