איך לבחור מזרון בשנת 2022?

תוכן עניינים

בחירת המזרון המתאים היא תהליך קשה מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. עם זאת, זו גם אחת ההחלטות החשובות ביותר שאתה יכול לקבל עבור הבריאות והרווחה שלך.

מזרון טוב יתמוך בעמוד השדרה שלך וימנע מהשרירים שלך להיות מתוחים מדי בזמן שאתה ישן, מה שיעזור לך להתעורר בתחושת רעננות ואנרגיה.

הדבר הראשון שצריך לחפש בבחירת מזרון הוא האם הוא אושר או לא על ידי קרן השינה הלאומית. משמעות הסמכה זו היא שהיא עומדת בכל התקנים שנקבעו על ידי מומחים בתחום ותספק נוחות ותמיכה מירבית.

כמו כן, כדאי לשים לב מאיזה סוג חומר עשוי המזרן, שכן הדבר עלול להשפיע על עמידותו, הנשימה, ויסות הטמפרטורה ועוד.

קניית מזרון היא החלטה גדולה. יש כל כך הרבה אפשרויות וזה יכול להיות קשה להחליט איזו מהן הכי מתאימה לצרכים שלך. במדריך זה נחקור את התכונות של מזרונים אורטופדיים וכיצד הם משתווים לסוגי מזרונים אחרים.

בחירת המזרון המתאים היא החלטה מכרעת. זה יכול להיות קשה למצוא את המתאים כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות בשוק. הנה כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת מזרון:

– סוג המזרן: ישנם שלושה סוגים של מזרנים, כלומר, לטקס, קצף זיכרון וקפיץ פנימי. לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו. מזרני קצף זיכרון מספקים תמיכה טובה יותר לעמוד השדרה שלך וגם מקלים על נקודות לחץ אבל הם יקרים. מזרני קפיצים פנימיים מציעים תמיכה מצוינת אך הם עלולים לגרום לכאבי גב מסוימים אם אתה ישן על הבטן. מזרני לטקס מציעים נוחות ועמידות רבה אך הם עשויים שלא להתאים לאנשים הסובלים מאלרגיות או אסטמה מכיוון שהוא עשוי ממוהל עץ גומי טבעי.

מזרן לטקס או ויסקו?

מזרון ויסקו הוא סוג של מזרון אורטופדי. הוא עשוי מקצף ויסקו אלסטי המתאר את צורת הגוף ומקל על נקודות לחץ.

מזרון לטקס עשוי מגומי טבעי או קצף לטקס סינטטי. החומר מרגיש קופצני יותר, אבל הוא יכול להיות יקר יותר מחומר ויסקו אלסטי.

מזרני לטקס הם לרוב יקרים יותר ממזרני ויסקו, אך יש להם את היתרונות שלהם. הם טובים יותר בוויסות הטמפרטורה והם גם מספקים תמיכה טובה יותר לגב שלך.

ישנם סוגים רבים של מזרונים בשוק. ללטקס, ויסקו וקצף זיכרון לכולם יש יתרונות משלהם. אז מהי האפשרות הטובה ביותר עבורך?

מזרני לטקס עשויים מקצף לטקס, שהוא חומר טבעי ששימש כבר מאות שנים במזרנים. זה עמיד ומספק תמיכה טובה לגוף שלך. החיסרון בלטקס הוא שהוא יכול להיות חם מדי או קר מדי בהתאם להעדפותיך האישיות ולצרכים שלך.

מזרני ויסקו עשויים מקצף זיכרון ויסקו אלסטי. מזרן מסוג זה מספק הרבה יותר נוחות מאשר סוגים אחרים של מזרונים מכיוון שהוא מתעצבן לגוף שלך כשאתה ישן עליו. החיסרון של ויסקו הוא שהוא יכול להיות חם מדי או קר מדי בהתאם להעדפותיך האישיות ולצרכים שלך.

מאמרים שעשוים לענייך אותך