מה צריך לדעת בעת בחירת חברת אחסון אתרים?

תוכן עניינים

ישנם סוגים רבים ושונים של אחסון אתרים זמינים. הסוגים הנפוצים ביותר הם אחסון אתרים משותף, VPS (שרת פרטי וירטואלי) ושרת ייעודי.

אירוח אתרים משותף הוא אפשרות זולה יותר, אך הוא מגיע עם פחות שליטה על משאבי האתר שלך מאשר VPS או שרת ייעודי.

VPS מציע שליטה רבה יותר באתר האינטרנט שלך אך הוא יקר יותר מאחסון משותף.

שרת ייעודי מציע את השליטה הגדולה ביותר על כל משאבי האתר, אך הוא גם האפשרות היקרה ביותר עבור מארחי אתרים.

בעת בחירת חברת אחסון אתרים, עליך לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

– עלות

– אבטחה

– שירות לקוחות

– מגבלות רוחב פס והעברת נתונים

– נגישות (אירוח בענן)

איך לבחור חברת אחסון אתרים אמינה?

בחירת חברת אחסון אתרים אמינה היא לא משימה קלה שכן ישנן אפשרויות רבות זמינות. יש כמה דברים שכדאי לשקול לפני קבלת ההחלטה הסופית.

קודם כל, אתה צריך לשקול את האמינות של חברת אחסון אתרים מומלץ. אתה לא רוצה שהאתר שלך ייפול כשהוא פעיל ויוצר תנועה. כמו כן, חשוב שלחברת אחסון אתרים תהיה שירות לקוחות טוב, כך שאם משהו ישתבש, תוכל ליצור איתם קשר בקלות והם יוכלו לעזור לך.

שנית, כדאי לבדוק כמה שטח ורוחב פס הם מציעים לצרכים שלך. אם יש לך אתר אינטרנט גדול עם הרבה תמונות וסרטונים, ייתכן שזה לא יספיק לך. מצד שני אם האתר שלך מבוסס רק על טקסט עם מעט מאוד תמונות.

מה זה אחסון אתרים בענן?

אירוח בענן הוא סוג של אחסון אתרים המאחסן נתונים ומספק גישה אליהם דרך האינטרנט. כל אחד עם חיבור לאינטרנט יכול לגשת לשרת הענן.

סוג זה של אירוח הוא לא רק חסכוני יותר, אלא גם ניתן להרחבה מה שאומר שהוא יכול לגדול או להתכווץ לפי הצורך. המדרגיות גם מקלה על חברות לעבור מהשרתים הנוכחיים שלהן לשרתי הענן ולהיפך.

לסוג זה של אחסון אתרים יש יתרונות רבים וגם חסרונות. אחד היתרונות שלו הוא שהוא הרבה יותר מאובטח מאשר אירוח אתרים מסורתי, מכיוון שהנתונים מאוחסנים במספר מיקומים ולא רק בשרת אחד כמו אירוח אתרים מסורתי.

האם עדיף לאחסן אתר ישראלי בחברת אחסון ישראלית?

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כפי שאתה עשוי לחשוב. ישנם גורמים רבים שיקבעו איזו חברת אחסון מתאימה ביותר לאתר שלכם.

ראשית, עליך לשקול את המיקום של קהל היעד שלך. אם הקהל שלך ממוקם בארצות הברית אז אולי עדיף לארח אתר אצל חברת אירוח מבוססת ארה"ב כדי להבטיח מהירות וביצועים מיטביים. מצד שני, אם הקהל שלך ממוקם בעיקר בישראל אז חברת אחסון אתרים ישראלית תתאים יותר.

שנית, עליך לשקול כמה תנועה האתר שלך מקבל על בסיס שבועי. אם יש לך רמות גבוהות של תעבורה אז אולי כדאי להשקיע בתוכנית יקרה יותר עם מגבלת רוחב פס גבוהה יותר (נמדדת במגה-בייט לשנייה) ומהירויות העברת נתונים מהירות יותר (נמדדות ב-Mbps).

מאמרים שעשוים לענייך אותך